Care este numele real al lui Culiță Sterp de la Survivor și ce facultate a absolvit

Care este numele real al lui Culiță Sterp de la Survivor și ce facultate a absolvit

Culiță Sterp, Faimosul de la Survivor, a ajuns în lumina reflectoarelor în urma poveștii sale de dragoste cu cântăreata de muzică populară, Carmen de la Sălciua. Multă lume s-a întrebat

dacă acesta este numele său real al manelistului sau Culiță este doar un alint.

În vârstă de 28 de ani, Culiță Sterp este unul dintre cei mai îndrăgiţi artişti din România, piesele sale aflându-se constant în top trending pe YouTube, cu milioane de vizualizări. Mulți dintre fanii Survivor se întreabă dacă pe Faimos așa îl cheamă și în buletin și realitatea este că nu, Culiță este doar un alint.

Nicolae Sterp, alintat Culiță a copilărit în Hațeg, unde a a absolvit cursurile colegiului IC

Brătianu. Provenit dintr-o familie înstărită, care deține peste 800 de oi, acesta a preferat să lase afacerea familiei și să se dedice muzicii, mai ales după ce a cunoscut-o pe Carmen de la Sălciua.

„Am crescut în mijlocul naturii, am stat fără mâncare pe câmp, având grijă de oi; cred că acest concurs mi se potriveşte cel mai bine, sunt pregătit pentru el de când eram copil.

Sunt ambiţios, curajos şi duc la bun sfârşit ceea ce îmi propun. Sunt bun la suflet şi am încredere în oameni care de multe ori mă dezamăgesc. O să-mi lipsească mâncarea, familia, prietenii, dar sper să câştig. Eu merg cu gânduri bune”, spunea Culiță Sterp înainte să plece în Dominicană, acolo unde se desfășoară Survivor.

Și dacă artista care i-a devenit, în cele din urmă, fostă soție – Carmen de la Sănciua, a abondant

studiile după Bacalaureat, Culiță Sterp a mers mai departe și a absolvit Facultatea de Științe Economice din Sibiu.
Astfel, Faimosul de la Survivor este licențiat în Management, cu nota finală 7.97.

Comentarii